בלו אטרקציות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-4878200

השכרת ציוד הגברה לאירוע בר מצווה מקפיץ

חזרה

חתן בר המצווה מתרגש, קולו רועד, הוא עומד מול חברים, דודים, סבא וסבתא וקולגות שלכם מהעבודה ומקריא מתוך קלף: "ערב טוב אורחים נכבדים, אני שמח לחגוג איתכם ערב מרגש זה..." לפתע פתאום, הרמקול משמיע רעשים לא ברורים ואילו המיקרופון מפסיק לפעול. אין כל ספק, מדובר באירוע לא נעים בעל גוון טראומטי. אתם, כהורים הגאים, מביטים אחד בשני ושואלים: "מי אחראי למחדל, מי היה האחראי על השכרת ציוד הגברה באירוע?"

השכרת ציוד הגברה – הדבר הכי חשוב בבר המצווה שלכם

רגע אחרי שבחרתם לוקיישן וחברה שתספק קייטרינג, רגע לפני שחתן בר המצווה בוחר פלייליסט המורכב ממקבץ להיטים של נועה קירל, אגם בוחבוט, וסטטיק ובן-אל  חשוב לבחון היטב את נושא ההגברה באירוע, זאת בכדי לתת להורים שקט, ולילדים אפשרות לרקוד ולשמוח כל הערב יחדיו. כאשר פונים לחפש חברת השכרת ציוד הגברה לאירועים חשוב מאוד לבחון את אמינותה. זה הזמן  לדעת לשאול את כל השאלות החשובות, עדיף לפני האירוע, ולא חלילה במהלכו. הרי אף אחד לא רוצה להתעסק בתקלות בשעה שהבן שלו חוגג בר מצווה, נכון?

כמתעסקים בהשכרת ציוד הגברה חשוב להיות מאוד מדויקים, להבין את הצרכים שלכם לערב, למצוא מערכת הגברה שתענה לצרכים שלכם, שהעוצמה תהיה מספקת, שחדות הצלילים תהיה טובה ונוחה, הרי איש לא רוצה לקחת חלק באירוע בו הצלילים צורמים באזון.

הגברה איכותית תלויה בעיקר בתנאי המקום ולכן, יש לבדוק האם המקום בשטח פתוח או במבנה סגור, האם המקום הוא בעל אקוסטיקה טובה או עם אקוסטיקה ירודה. כל אלו עשויים להשפיע מאוד על בחירה נכונה של ההגברה. ההמלצה שלנו היא להציף את הנקודות הללו לפני שמשכירים ציוד ובכך להפוך את הערב שלכם לנטול תקלות.

חברת השכרת ציוד הגברה אמינה ואיכותית תדע לתת לכם מענה בכל עת, גם במהלך האירוע. מערכות הגברה להשכרה חייבות להיות נוחות לשימוש עבור כל אדם בעל אוריינטציה טכנית בסיסית, ולכן יש לקחת גם את הפרמטר הזה בחשבון בטרם מקבלים את הציוד מהחברה.

איפה הכפיים שלכם?!

אם ברצונכם לשלב באטרקציות בר המצווה לא רק מפעיל, אלה גם קריוקי, יש להתארגן לכך ולדאוג מראש לסגור את כל הפרטים עם החברה בכדי להביא את הציוד הנכון. מעבר לזה, אם תשאלו כל אדם מגיל 13 עד 120 מה הדבר הכי משמעותי שהוא זוכר מהאירוע האחרון בו הוא השתתף הוא יענה לכם בקלות, האוכל, המוזיקה, והאנשים – לא בהכרח לפי הסדר הזה.

ועל כן, זה הזמן שלכם לדאוג לאכול איכותי וטעים, אווירה נעימה שתתאים גם למבוגרים שבאורחים, אבל גם לצעירים שהם המרכז של האירוע, וכמובן מוזיקה טובה שתקפיץ את כולם לרחבת הריקודים, ויפה שעה אחת קודם. השכרת ציוד הגברה לאירוע, זה הבסיס לסאונד של הערב, וישפיע על הדרשה כשם שעל המוזיקה. לצערנו הרב, רבים אינם מודעים לחשיבות שיש לשימוש בציוד הגברה איכותי, ונוטים לזלזל בפרט חשוב אך משמעותי זה, אבל מה הם יעשו כשדוד חיים יבקש להגיד כמה מילים לחתן בר המצווה במיקרופון, ואף אחד לא ישמע אותו?