בלו אטרקציות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-4878200

אטרקציות לבר מצווה

איך להפיק אירוע בר מצווה מדליק? בעזרת אטרקציות לבר מצווה. קיימות לנו מגוון אפשרויות על מנת לתבל את האירוע, ולהפיק בר מצווה כיפית וייחודית. בנכם עומד להגיע לגיל מצוות, ההתרגשות בשיאה וזה בדיוק הזמן שלכם ושלו לחגוג את ההתבגרות שלו במעמד משמח ומעצים. חגיגת בר מצווה שלא תשכח. לכן, אתם צריכים הפקת אירוע בר מצווה ברמה גבוהה שהילד שלכם ייהנה וגם חבריו והמשפחה.

סוגי אטרקציות מקוריות ל​בר מצווה 

ישנם כמה סוגי אטרקציות אותם אפשר להזמין על מנת להוסיף לאירוע עניין וניתן לחלק אותן לפי תחומים: מוזיקה, אוכל, פעילות.

אטרקציות לאירוע בר המצווה בתחום המוזיקה

בתחום המוזיקה תוכלו למצוא אטרקציות לבר מצווה כגון: מעגלי מתופפים, נגן חצוצרה, תוקע בשופרות וגם רקדניות בטן ורקדני קפוארה. אטרקציות מוזיקאליות הן פתרון נהדר להוספת עניין מיוחד לאירוע ולהפוך אותו ליוקרתי. מעגלי מתופפים יהיו נהדרים בתור ליווי חתן הבר מצווה לרחבת הריקודים או לכניסתו לכותל המערבי, שופר בכותל המערבי או בזמן הברכות יתן נופך של כובד ראש מרגש וחשיבות האירוע. רקדני קפוארה ורקדניות בטן יעצימו את חוויית הריקודים באולם ויאפשרו אתנחתא מעניינת וחשק לאורחים לרקוד וליהנות מהאירוע.

אטרקציות לבר מצווה בתחום האוכל

אטרקציות לחתן בר המצווה בתחום האוכל הן אטרקציות שיכולות להפוך כל אירוע בחוץ לסעודה, כמו לדוגמא דוכן פלאפל, פיצה, סושי וכו' שניתן להזמין לאירוע שעורכים בירושלים או בטבע, כך תוכלו להסעיד את האורחים שלכם במנות טעימות ומשביעות. בנוסף, תוכלו גם להזמין בר מתוקים לאירוע, דוכני גלידה וקינוחים, מומלץ לשלב את המתוקים והקינוחים גם באולם האירועים, כך אווירת האולם תהפוך יוקרתית ומשובחת הרבה יותר.

קראו עוד: בר מתוקים לבר מצווה

אטרקציות המשלבות פעילות

אטרקציות המשלבות פעילויות כוללות מגוון פעילויות מעניינות שניתן לערוך כמו לדוגמא שילוב של קוסם, אומן תלפתיה, זמר, מערכת קריוקי, סדנת תיפוף, ריקודים עם בובות ענק, בועות סבון, עיצובים אישיים בבלונים וכדומה. אטרקציות לאירועים אלו לא רק יספקו אוכל או שירים אלא גם יעסיקו את האורחים ויוסיפו תוכן ממשי לאירוע ויכולים להיות גם הפעילות המרכזית באירוע.

חשוב להכין תוכנית מסודרת ומוגדרת לאירוע, להחליט על תקציב ולשלב אטרקציות לבר מצווה לפי היכולת ובמידה הנכונה על מנת שתיהנו מבר המצווה כמה שיותר. הכי חשוב, לא לשכוח ליהנות! לפרטים ומידע על אטרקציות מגוונות לבר מצווה, צרו קשר איתנו עכשיו.